Prosinec 2009

Plany na rok 2010

30. prosince 2009 v 17:20 Moje problemy a jejich řešení
JÍDLO & PITÍ:
  • Jíst pravidelně malé porce (5-6× za den)
  • Žádný fast food (max. jednou za měsíc)
  • Nejíst sladkosti každý den
  • Sníst za den hodně zeleniny, která obsahuje Fe
  • Nepít slazené nápoje
  • Vypít aspoň 2l neperlivé vody a hrnek neslazeného čase
  • Snažit se abych končila den se sklenicí neperlivé velmi studené vody a šťávou z citronu
POHYB:
  • Cvičit aspoň 2× za týden
  • Snažit se chodit pěšky, nepoužívat výtah
  • Každý den udělám aspoň 20džepů, 200překoků přes švihadlo a 20 sedů lehů
  • Když pojedou rodiče lyžovat, pojedu vždy s nima
  • Nejezdit taxikem vzdálenosti jako 5km
VÁHA:
  • Do května chci mít o 3-5kg miň
OSTATNÍ:
  • Začít se konečně učit
  • Nehádat se s rodiče ani s přítelem
  • Nepomlouvat
  • Zbytečně nežárlit
  • Naučit se ignorovat lidi, které nesnesu

thinspiration

30. prosince 2009 v 15:58 Thinspo





30.12.2009

30. prosince 2009 v 15:15 Jídelníček
Snídaně: nic (spala jsem)

Svačina: rohlík a vaječná pomazánka, pulka mandarinky

Oběd: nic

svačina:

Večeře:

Pití:

Prohřešek: tyčinka merci, 2 vanilkové rohlíčky

Proč

29. prosince 2009 v 14:43 Tipy
Proč být hubená?

1) být štíhlá je zdravější, než výt tlustá
2) štíhlost je krásná
3) muři pořád tvrdí, že holka má být krev a mlíko, ale chodí s hubenýma
4) bude na tobě líp vypadat oblečení
5) s ideální váhou se budeš cítit nejlépe
6) nebudou ti trčet špeky z kalhot
7) všimla sis někdy, že lidé jsou krutí, hlavně děti, vysmívají se tlustým a ty přece nechceš být ten otloukánek

Petra Ecclestone

29. prosince 2009 v 14:24 | Lolitka |  Thinspo
[image]

[image]

[image]

[image]

Z5

29. prosince 2009 v 12:15
Ahoj, tak jsem zase tady, neměla jsem moc času a nějak se všechno zamotalo, byla jsem nemocná a na Silvestra a pár dní po něm tu taky asi nebudu =(. Ale pak zase začnu od znova.

W&VS 29.12.2009

29. prosince 2009 v 11:57 Wieght & vital statistics
Váha: 70,8kg
Prsa90cm
Pas76,5cm
Boky93,5cm
Zadek100,5cm
Stehno57cm
Lýtko38,5cm


Jak líčit oči

9. prosince 2009 v 17:35 Make-up
  1. Nezapomeňte také na úpravu obočí.
    Pinzetou zformujte jejich tvar a k dokreslení můžete použít tužku na obočí (hnědou).
  2. Korektorem nebo tónovacím krémem překryjte tmavé kruhy pod očima.
  3. Přepudrováním sjednoťte tón pleti na očních víčkách, oční stíny pak také déle vydrží.
  4. Pomocí tužky na oči si namalujte oční linky. U vnitřního koutku musí být linka tenounká, u vnějšího koutku linku trochu rozmažte do ztracena.
  5. Štětečkem nebo prsty si naneste oční stíny.
    Můžete použít také dvou či tříbarevné oční stíny (tmavší tón vždy u vnějšího koutku očí, světlejší u vnitřního).
    Oční stíny naneste na celé horní víčko a od poloviny rozšiřujte až k obočí.
  6. Oči rozjasněte očním rozjasňovačem nebo třpytivými tekutými stíny.
  7. Nakonec aplikujte řasenku. Řasy nejprve natočte, použít k tomu můžete speciální kleštičky.
    Místo jedné vrstvy řasenky, naneste dvě. Slepené řasy pročísněte kartáčkem na řasy.

9.12.2009

9. prosince 2009 v 16:32 | Lolitka |  Jídelníček
Snídaně: nic (nestíhám)

Svačina: krajíc chleba, sýr, 4 kolečka vysočiny

Oběd: Bramborový guláš (už zas, leze mne ušima a ještě navíc ten školní je fakt lahůdka)

Svačina: 2 mandarinky

Večeře: 2 drůběží párky, rohlík

Prohřešek: sušenka

Pití: 1,5l vody

Pohyb: 2 km chůze, běhání do schodů (2× do třetího patra)

Vařím =D

8. prosince 2009 v 10:33 Moje problemy a jejich řešení
Dneska sem zůstala doma a mám vařit bramborový, guláš no to dopadne špatně, má to nejakou jinou chuť, ak doufám, že ho nebudu muset za trest sníst i když k obědu si musím trochu dat, moc se mne do toho nechce

8.9.2009

8. prosince 2009 v 8:56 Jídelníček
Snídaně: rohlík a sýr

Svačina: banán a mandarinka

Oběd: miska mého slavného bramborového guláše :-! (hnus)

Svačina: 110g tvarohu

Večeře: rohlík 3 kolečka šunky

Prohřešek: 3 čtverečky čokolády

Pití: 1,5l vody

Pohyb: 3km chůze, posilování na stehna a vnitřní stehna, 50 zklapovaček

Dneska sem si konečně koupila novou barvu na vlasy a dárek pro mamku na Vánoce, uf tak mám dvě věci z krku, teď ještě vyzvednout dárek pro přítele, neco koupit taťkovi a nejakou blbost pro bráchu =)

Váha 8.12.2009

8. prosince 2009 v 8:23 Wieght & vital statistics
Váha ráno: 70,00kg

Váha večer:70,50kg

Ploché břicho

7. prosince 2009 v 22:04 | Lolitka |  Cvičení
Cvičit by se mělo ještě chvíli po tom co nás s

1) Přímý břišní sval ( musculus rectus abdominus)
cviky na břicho - zkracovačky
Cvis neprovádet svihem, ale ladným a pomalejším pohybem
při zvedání se nedechujte, při pokládání vydechujte

Americký aerobik

7. prosince 2009 v 19:42 Fat


TAK TOHLE JE VÁŽNE SÍLA

Celulitida

7. prosince 2009 v 19:29 | Lolitka |  Diety&hubnutí
V posledních letech se šíří celým světem. Donedávna se vyhýbala Japonkám, Číňankám nebo Jihoameričankám.
Důvodem globalizace tohoto jevu je zvýšený příjem hormonů, především ženského progesteronu. Rozšíření hormonální antikoncepce, změna stravovacích návyků, konzumace masa z průmyslových chovů dokrmovaných růstovými hormony, dědičnost a sedavé zaměstnání s minimem pohybu během dne - to jsou faktory, které rozvoji celulitidy nahrávají.


7.12.2009

7. prosince 2009 v 16:34 | Lolitka |  Jídelníček
Snídaně: nic (nestíhala jsem, protože jsem ráno zaspala)

Svačina: dvě mandarinky

Oběd: miska polévky, plátek krůtího masa a rýže

Svačina: jablko a mandarinka

Večeře: rohlík, plátek sýra, 2 kolečka šunky

Prohřešek: 5 čtverečků čokolády

Pití: 2l vody, sklenice čaje

Pohyb: 2km chůze, běhání do schodů (2× třetí patro), 15minut tance, posilování ne stehna a na vnitřní stehna, 20sedů lehů

Strach

6. prosince 2009 v 17:21 Moje problemy a jejich řešení
Holky mám strach z těch čokolád co jsem dostala a také mám ještě plechovku coly, já vím, že mně to chutná, ale začala jsem mít strach že mi to ublíží, nechci to vyhazovat, to s dárkama nikdy nedelám, ale fakt nevím co s tím, čokoládu nechám pro nějakou návštěvu, ale co ta plechovka coly, mám ji vypít nebo ne má 105kcal, to není zas taková hrůza, ale sladké pití je prostě škodlivé.


Lži o hubnutí

6. prosince 2009 v 16:19 | Lolitka |  Diety&hubnutí

1. mýtus: Kdo chce zhubnout, musí jíst hodně ovoce

Pravda: Ovoce bychom měli zařazovat do redukčního jídelníčku s rozmyslem.
"Ovoce nepochybně patří mezi potraviny, které jsou v našem jídelníčku nenahraditelné - je v něm vláknina, minerální látky a vitamíny. Při redukci váhy však doporučujeme střídmost v jeho konzumaci, vyplatí se upřednostňovat spíše zeleninu," říká Galová z Institutu kompliment. Ovoce totiž obsahuje monosacharidy (stejně jako cukrovinky), které jsou nejrychlejším zdrojem energie. Rychle zvyšují hladinu krevního cukru a organismus je nemusí stačit spalovat. Při redukci hmotnosti by se v jídelníčku raději nemělo vyskytovat sušené a zavařované ovoce, fíky, datle, banány, hrozny a ananas.
http://www.czechfrost.cz/images/ovoce.jpg

Co způsobuje jo-jo efekt

6. prosince 2009 v 15:58 | Lolitka |  Přibírání & nezdravá strava
Jo-jo efekt je hrozně nepříjemná a pro naše zdraví nebezpečná věc. Jak je ale ošidný a zrádný v praxi, tak jejednoduchý v podstatě svého fungování. Naše tělo totiž funguje jako docela chytrý strojní mechanismus, který si moc dobře pamatuje, jak s ním my, jako jeho majitelé, zacházíme. Ukládá si do paměti všechny naše prohřešky, úlety, hladovky, diety a přejídání a na základě těchto zkušeností se chová.
A na tomhle jednoduchém základě je založen jo-jo efekt. Když držíte tělo nějakou dobu na minimálním (nebo téměř žádném) příjmu jídla nebo nějaké hodně drsné dietě, tak si pak při sebemenším následném přídělu uloží všechno jako tukovou zásobu. Načež se postižený dietář vyděsí, že opět tloustne, nasadí další hladovění, tělo se vyleká ještě víc a při další dávce jídla uloží do zásoby ještě víc tuku, protože strach, že přijde zase hladovka je po několikanásobné zkušenosti mnohem větší. Efekt zhubnutí se tedy buďto nedostavuje vůbec nebo jen na krátký čas a následně je střídán dalším přibíráním. Jo-jo efekt ale přináší ještě jeden nebezpečný důsledek. Když je tělo vystavené strašně náhlému snížení příjmu potravin, nečerpá energii jen z tukových zásob, ale bere si bohužel i svou vlastní svalovou hmotu. Ta se ovšem při dalším výkyvu žravosti už zpátky nenabere a nahradí ji jen a jen tuk, takže dotyčná je pak z takových výkyvů nejen fyzicky i psychicky na dně, ale zároveň kromě toho, že má nadváhu, ztrácí tvar, začne být zavalitá, "rozkydnutá" a totálně zbavená i toho mála tělesného svalstva, které ještě měla.
Pokud tedy chcete začít se shazováním, rozhodně k tomu nepomůže hladovění nebo uzobávání dvou kukuřičných lupínků k snídani, půlky rajčete k obědu a lístku zeleného salátu k večeři. Začněte místo toho vyváženou snídaní, omezte jen nekvalitní jídlo, nahraďte ho kvalitou a začněte jíst pravidelně. Pravidelnost a vyváženost váš metabolismus zklidní a rozpumpuje ho. Když pod dohledem odborníka nebo na základě nějaké odborné literatury začnete jíst racionální věci, pokryjete jenom potřeby těla a nestane se, že by tělo něco nespálilo a začalo ukládat. Navíc postupně zmizí obava našeho organismu, že zase přijdeme s útokem nějaké nebezpečné hladovky, takže už se nebude bát pustit nějaké to kilo navíc nebo neuložit všechno, co jsme snědly. Tělo neukládá, když ví, že dostane a povoluje tuky, protože se nebojí dalšího strádání. Když se vám tohle podaří pochopit a přijmout (a když budete věřit tomu, že se vám to podaří), udělaly jste hodně důležitý krok na cestě k postavě, s níž budete spokojeny, ale k hlavně k životnímu stylu, který vám nebude přinášet žádné útrapy (alespoň co se jídelníčku týče).

ZDROJ: hejbejse.cz